mts internet problemi
#61
Trenutno nije moguć pristup gmail-u. Da li je to samo kod Telekoma ili je širi problem?

******
Edit: problem je bio kod mene, Mozilla Firefox odbija da otvori gmail, lažna uzbuna.
Reply
#62
i ja imam problema

google, fb, yt povremeno ne rade
Reply
#63
Ja sam pobrisao sve iz "history" u Firefox-u i restart i sad mi radi...tako da sam sad zbunjen da li je bilo do mene ili neka greška na trasama do Telekoma...

ooppss dok sam ovo pisao opet je ispao Gmail,dakle definitivno se nešto ozbiljnije događa. Češ češ

da dopunim sad ni meni ne radi "You tube" šta više čak i linkovi sa ovog foruma na You Tube su pukli, javlja se poruka
"server not found" ne znam da li se ovo događa i kod ostalih provajdera ili je samo kod Telekoma...
Reply
#64
Ne radi ni meni Youtube trenutno, a u jednom trentku nisu radili ni Google, ni mnogi drugi sajtovi. Pretpostavljam da je problem na globabnom (mts) planu, a ne samo kod par korisnika.


Srećom, pretplatnik sam i kod SBB-a, pa se mnogo ne sekiram.
Reply
#65
STUPAR @ Bench forum, 19.2, pre 8 dana:
Quote:Evo još jedno iskustvo sa telekomom.
U stanu imam dve fiksne telefonske linije, i na jednoj od njih VDSL 20/2.
Bilo mi je potrebno da preselim VDSL sa jednog telefona na drugi. Pošto mi je pristup internetu od velikog značaja, išao sam pre toga u 3 poslovnice da se detaljno raspitam kako to ide i pored toga sam zvao korisničku službu.
Naime, pitao sam ih da li može da se izvrši seljenje bez prekida tj. da se isključi prva linija tek kada drugu budu uključivali, na šta su svi rekli da ne može, već da se prva mora isključiti odmah nakon podnošenja zahteva. Nakon detaljnijeg objašnjavanja situacije, svi su imali sličan odgovor: to nije problem, pošto je ista centrala, ista udaljenost, iste tehničke mogućnosti (tražio sam da testiraju obe linije kad sam uvodio VDSL), već imate svoj port, itd. Samo će vam zameniti broj na portu, ako predate zahtev prepodne, biće sigurno gotovo u toku dana. I poverovao sam ja njima...
Pripremio sam se prošli ponedeljak, oslobodio dan, otišao u poslovnicu na Terazijama kod žene sa crnom kosom i naočarima (jer su je ovde hvalili da zna posao) i odmah u 9h predao zahtev. Rekli su mi da kad dođem kući preselim odmah opremu na drugu liniju. Internet su na prvoj liniji isključili oko 10h, nakon čega sam očekivao da će odmah spojiti i drugu. Međutim, nisu...
Prošlo je već dve nedelje i ja još uvek nemam internet.
Zovem ih svaki dan i odgovor je uvek isti: molimo vas da budete strpljivi. Kad mi prvi dan nije stigao, rekli su biće sutra sigurno. Kad drugi dan nije stigao, rekli su da je nekad potrebno i 2-3 dana, ali da će biti sigurno gotovo sutra. Posle su prestali sa obećanjima. Tu sam postao sumnjičav, da oni nisu dali moj port nekom drugom a mene stavili na čekanje. Međutim, oni me uveravaju da imam port i da je sve u redu tj. "skoro pa gotovo", samo se čeka da "zahtev prođe kroz sistem", te da "budem strpljiv". I tako dve nedelje.
Da li je ovo zavlačenje validan razlog da kontaktiram RATEL?
Što je najgore, meni je internet potreban zbog posla, te sam morao bukvalno da se preselim 35km kod mojih dok se ovo ne reši. Prvo sam odlazio i vraćao se jer sam mislio da će stići net, sad se ni ne nadam više dok mi ukućani ne jave da je stigao. A o gnevu ostalih ukućana kojima treba net za socijalne mreže i multimediju, pa samo uplaćuju dodatke na telefonima, da ne pričam. Smile

STUPAR @ Bench forum danas:
Quote:Evo da citiram sam sebe i napišem update:
Kontaktirao sam nakon ovog posta RATEL i nastavio da zovem Telekom svaki dan. Prošlo je tri nedelje i još uvek nije ništa rešeno, te ja još uvek ne mogu da se vratim svojoj kući.
Gubim strpljenje, ogorčen sam i besan. Želim da tražim raskid ugovora, ali onda se setim da nemam nikakvu alternativu i da sam osuđen na Telekom. Zbog ovakvih stvari čovek poželi da emigrira iz Srbije i da se više nikad ne vrati. Ne radi se uopšte o parama, već o najosnovnijem poštovanju čoveka i korisnika, koje ovde očigledno ne postoji.
Reply
#66
Kod mene u zadnjih desetak dana protok varira od 3-4,do maksimalno 18 Mbita,od 20,na koliko sam potpisao novi ugovor.Zvao sam njihov korisnicki servis,kaze mi ona seka u slusalici da je problem sa paricom,a kad sam ih "podsetio" da su mi istu menjali 2 puta,(i isto toliko puta i modem)i da se parica nalazi u prizemlju zgrade u kojoj zivim ,a ne kilometar i vise,kako mi je devojka sa druge strane rekla,rekla je da ce moju reklamaciju proslediti tehnickoj sluzbi,i da ce mi se javiti na telefon sa kog sam zvao.I tako,cekam evo 5.ti dan,sutra cu da odem do Telekonja,da vidim sta dalje,jer je ovo zajebavanje sa njihopve strane stvarno bezobrazluk...
Kad ti svi okrenu ledja, šutni ih u dupe! 
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)