Vizuelni identiteti televizija na kablu i IPTV-ju
#1
Quote:Uskoro novi logo za sportsku televiziju Eurosport
U drugom kvartalu ove godine, sportska televizija Eurosport dobit će novi vizualni identitet i logo. Bit će to četvrta promjena logotipa otkad je ta televija počela emitirati pod tim imenom 1989.
[Image: esp_novi.gif]
Novi je logo također vrlo sličan onim prethodnima, odnosno ne radi se o revoluciji već više o prirodnijoj evoluciji Eurosportovog logotipa. Ono što će većina odmah zamijetiti je da su zvjezdice koje okružuju natpis Eurosport promijenile boju, odnosno da više nisu plave već su u sivoj nijansi. No, da ne duljimo, slika govori tisuću riječi.

Kanali Eurosport i Eurosport 2 prisutni su u gotovo svim velikim plaćenim televizijskim platformama u Hrvatskoj; MaxTV-u, B.netu i Digi TV-u. Oba kanala dostupna su u okviru osnovnog paketa. Kanali zasad još uvijek nisu lokalizirani na hrvatski jezik, no šuška se da bi se to moglo promijeniti već ove godine, no službene potvrde od strane Eurosporta zasad još uvijek nema.
[Image: esp_kolekcija.gif]
http://msat.comze.com/?p=246
Reply
#2
Quote:Pariz, 31.03.2011.

Eurosport Grupa otkriva novi vizuelni identitet širom svoje multimedijalne platforme, povezujući svoje operacije u Evropi, Bliskom Istoku, Severnoj Africi i na Azija-Pacifiku.

Lansiranje obeležava kraj 18-mesečnog brendiranja sa novom grafikom u programu, novom muzikom i blagom evolucijom svog čuvenog logoa.

Lansiran 1989, Eurosport je porastao od jednog TV kanala do vodeće evropske multimedijalne platforme. Revizija Brenda- najveća u istoriji ove grupe- predstavlja ogroman korak za Eurosport, i dizajnirana je da kreira napredno i vizuelno angažovano okruženje Eurosportovih brendova – emociju, živu akciju i raznovrsnost sporta.

Novi brend identitet pojaviće se u programu, on-line, u pokretu u svakoj Eurosportovoj kancelariji širom sveta, kao i u reklamiranju grupe, marketingu i korporativnom komuniciranju.

Nova strategija brenda takođe omogućiće grupi buduću ekspanziju na nova tržišta kao i lansiranje novih proizvoda na tim tržištima.

Posle 20 godina postojanja, Eurosport je odlučio da sačuva svoj logo ali da razvije svežiji i savremeniji dizajn. Najveća promena biće u elementima oko logoa, stvarajući novi “kosmos brenda“.

Novi elementi u programu, napisani i režirani od strane produkcijske agencije iz Pariza, Les Télécréateurs, probudiće emocije kod fanova sporta.
Serija od šest novih identiteta u programu inspirisana je ključnim emocijama: radost, bes, empatija, ohrabrenje, iznenađenje i bol koje su inkorporirane u 18 različitih sportskih disciplina.

Novi audio brending je posebno za ovu priliku osmislila nagrađivana amsterdamska Agencija Massive Music.

Panevropska medijska kampanja koja uključuje TV, štampu, web i mobilni advertajzing, PR, poseban mikro-sajt, takmičenja za korisnike, preuzimanje muzike, virtualne i društvene mreže sa blogovima, biće lansirana simultano sa novim izgledom 5.aprila.
Reply
#3
Link do izvora?
[Image: mzAebF3.gif]
Reply
#4
Dopis zastupništva Eurosporta za Srbiju kablovskim operaterima.
Reply
#5
Hvala, samo stavi izvor sledeći put Smile .
[Image: mzAebF3.gif]
Reply
#6
Jos kada bi brendiranje popravilo program.
Reply
#7
Šta fali programu? Confused
[Image: mzAebF3.gif]
Reply
#8
Novo brendiranje nece popraviti program znaci da on nece biti bolji usled novog brendiranja, a ne znaci da je program los. Potrebno je razumeti napisano, a ne u to sto je naopisano ucitavati ono sto nije napisano.
Reply
#9
Još kad bi rekao šta sam učitao Confused . Sam si napisao:

(01. Apr 2011, 20:08)ikovacevic Wrote: Jos kada bi brendiranje popravilo program.

To mi nekako sugeriše da je program "pokvaren" => nešto mu fali Hmmm . Takođe primeti da nisam nigde u pitanju napisao da je loš program.
[Image: mzAebF3.gif]
Reply
#10
(02. Apr 2011, 08:21)ikovacevic Wrote: Potrebno je razumeti napisano

o.O

Misliš, kao što ti činjenicu da broj prodatih novih automobila opada poslednje dve godine razumeš kao jačanje srednje klase?

Quote:Uvodnik novog Auto bilda:

Prošle godine u Srbiji je prodato oko 38.000 novih automobila, za oko 6.000 manje nego u 2009, a čak 17.000 manje nego u odnosu na rekordne 2008. i 2007. Prognoza analitičara tržišta za 2011. je takođe prilično crnkasta. Oporavak prodaje bi u najboljem slučaju mogao da počne naredne ili možda tek 2013. godine.

Od silnog zadovoljstva „oporavljene“ srednje klase opozicija nikad jača.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)