April 2018.
#1
RTS je postavio izvode iz merenja gledanosti od 2-8. aprila.
Po njima, RTS 1 ima i dalji trend pada šera (17,7%), a RTS 2 je malo porastao 1,9% šera.
U prvih 10 emisija nema nekih iznenađenja: Slagalica, Nemanjici, Montevideo, Dnevnik, Fudbal...

 http://www.rts.rs/page/rts/ci/CIPA/story...izije.html

Sudeći po grafiku, prošle nedelje je pala i gledanost Pinka,  a održava se Prva na istom nivou i blago raste O2:

http://www.rts.rs/page/rts/ci/CIPA/story...grama.html

Pink je doneo neki svoj izvor podataka "o milionskoj gledanosti za Vaskrs", iz koga bi se moglo zaključiti da su u ponedeljak 9. bili gledaniji od RTS 1, pa su te podatke spojili sa vikend gledanošću (iskreno ne znam da li je ponedeljak bio neradni dan, možda su u pravu):

http://pink.rs/tv/66189/vaskrs-u-znaku-r...pink-video
Reply
#2
Kako ce da padne ta roza linija naglo kad se zavrsi Zadruga Pinku.
Reply
#3
Ovo Pinkovo je frljanje milionima. Već danima tako objavljuju "podatke": milion nečega je gledalo nešto i uz to su bili gledani i ovi i oni, samo šta za ove i one ne kažu nikakav broj Kolutam očima
[Image: mzAebF3.gif]
Reply
#4
Pinkovci su objavili da su u utorak 10.04. bili najgledanija stanica u yemlji sa šerom 20%. RTS je imao 17%, Prva 13%, a Hepi 7%:

http://pink.rs/tv/66310/utorak-u-znaku-p...nija-video
Reply
#5
U sredu 11.04, RTS 1 se vratio na lidersku poziciju, a Pink je imao šer od 18%, Prva 13%, Hepi 10% i O2 5%:
http://pink.rs/tv/66477/obara-sve-rekord...iter-video
Reply
#6
Pinkovci saopštavaju da su u četvrtak, 12.04, imali šer od 18%. Bili su manje gledani od RTS 1, ali gledaniji od nje u ženskoj populaciji i u starosnoj grupi 18-49 godina. Prva je imala šer 13%, Hepi 9% i O2 5%

http://pink.rs/tv/66622/nastavlja-domina...zija-video

Biće zanimljivo videti da li će RTS 1 zadržati lidersku poziciju tokom cele sedmice. Pored toga, uz skok Pinka, možda je i izraženiji skok Prve, što je valjda značajno za one koji se reklamiraju. Rast "nacionalnih komercijalnih emitera", čini se, ne može da se potpuno pripiše padu RTSa; oni su uzeli jedan deo gledanosti i kablovskim i lokalnim televizijama.
Reply
#7
Da nema Zadruge posle ponoci, Pink bi bio daleko ispod Prve. Oni tad po objavama Milice Mitrovic imaju i do 30% udela. To im mnogo povecava dnevni udeo u gledanosti jer nema konkurencije u tim terminima. Ali nema ni reklama, tako da mi nije jasno kako je Mitrovic zadovoljan Zadrugom kad ona nije gledana u udarnom terminu kad treba da bude tj da zaradi. To emitovanje posle ponoci mu nista ne moze doneti specijalno love.
Reply
#8
Oni emituju Zadrugu samo da bi ljudi mislili da je to nešto uspešno. Ispiraju mozak svojim gledaocima. Kada bi je prekinuli ispalo bi kao da javno priznaju poraz tj. još jedan propali projekat u nizu.
Reply
#9
Što u stvari Zadruga i jeste.
LG 40LF631v
SBB D3i
Reply
#10
(14. Apr 2018, 20:40)Main1 Wrote: Ali nema ni reklama, tako da mi nije jasno kako je Mitrovic zadovoljan Zadrugom kad ona nije gledana u udarnom terminu kad treba da bude tj da zaradi.

Pa ni ne emituju je u udarnom terminu Confused . Od 19č do 22č imaš vesti i sapunice tokom cele nedelje. Do 23č još puste jednom neki kviz i neke paparace, pa one Zvezdice i vikendom Radoša (mada vidim da ga ovog vikenda nema). Svega dvaput nedeljno puste u tom udarnom terminu Zadrugu. (šema na tvprofilu)
[Image: mzAebF3.gif]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)