Majdakova mreža radio stanica i otimanje radio stanica koje se vode na udruženje
#11
Radio Točak 103,5 iz Valjeva koji je pod upravom Majdaka nije u etru na frekvenciji 103,5 MHz dok Radio Valjevo 95,8 idalje emituje redovan program.
Reply
#12
Lokal Majdaka i ekipe u Novom Sadu u Tržnom centru Lupus, inače lokal je na drugom spratu a broj lokala je 224. Da podsetim da Majdak odatle planira da emituje program otetog radija Romano King 105,2 pod nazivom Radio NS+, o tome na koji način je ukrao Udruženje roma Novi Sad na koje se vodi dozvola za Radio Romano King možete pročitati u ovoj temi u prethodnim mojim postovima.
[Image: 6igbKcw.jpg]
Reply
#13
Čuvaj glavu čovek, hvala za informacije. Smile
"Kakvi mladi, takvi stari...Od ovog trenutka, trazimo nove...mlade. Alo, javite se!"

[Image: dsdsv_copy.png]
Reply
#14
Sve ovo što sam objavio je dokumentovano i javno je dostupno za uvid na sajtu Agencije za privredne registre kao i na Majdakovom fejsbuk profilu. Neka čuvaju glavu oni koji su osuđeni na uslovnu kaznu a idalje se bave kriminalom, zloupotrebama i krađom, Ja nisam lopov niti sam kome šta dužan imam čist obraz i miran san. A za informacije nema na čemu.
Reply
#15
Radio Nisava 103.1 od utorka emituje u stereo tehnici sa RDS-om na kome se moze videti i naziv trenutno emitovane pesme. Izvrsene su izmene u dozvoli Rem-a. Na sajtu info24.rs se moze slusati uzivo program...
Reply
#16
Trebalo bi proveriti da li su osnivači nosioca dozvole radija Nišava - Asocijacija udruženja i nevladinih organizacija RTV NIŠAVA, Niš i Zakonski zastupnik Ferhad Saiti upoznati sa ovim promenama od dana 24.01.2018. u Dozvoli regulatornog tela za elektronske medije Radija Nišava 103,1 , veoma je moguće da je ova ekipa izradila pečat i ove promene počinila bez znanja osnivača odnosno vlasnika i Zakonskog zastupnika, i to sa ciljem kako bi dobili novu Dozvolu REM sa novim podacima na adresi za dostavu pošte i tako krišom od vlasnika imali kontrolu nad radijem i preko raznih firmi kao produkcija uzimali novac od lokalnih samouprava koristeći dozvolu Radija Nišave izdatu dana 24.01.2018. sa novim podacima. Promenjeni su baš ključni podaci: dodata je adresa za dostavu pošte, telefoni su promenjeni i dodata su dva mobilna broja, dodat je e-mail office@info24.rs, web sajt: www.info24.rs ,  promenjen je glavni i odgovorni urednik, poznavajući Ferhada Saitija rekao bih da on ovako nešto nikada ne bi dozvolio i da čovek nije ni upoznat sa navedenim promenama, ali ko zna, svakako treba proveriti.

P.S. Inače kod Ferhada su saradnje do sada uvek bile kratkoročne, čim vidi da posle mesec dana nema koristi on prekida saradnju, do sada je imao 4 saradnika a 5. mu je Majdak, ako mu Majdak ne stvori korist tj. profit tek što malo podigne radio za mesec dva Ferhad će tad da ga otkači, do sada je uvek tako bilo, a poznavajući Majdaka ni Majdak nije ovca i neće se tek lako predati i pustiti da ga Ferhad otkači ali ako ne bude profita za Ferhadove apetite biće tu svakako tesno.

Promenjene podatke u Dozvoli radija Nišava od dana 24.01.2018. možete videti ispod, a ispod dozvole radija Nišava stavio sam Dozvolu Tv Nišave u kojoj podaci nisu promenjeni a čiji je nosilac takođe pravno lice Asocijacija udruženja i nevladinih organizacija RTV NIŠAVA, Niš 
[Image: fYcvU5s.png]
Izvor: Registar medijskih usluga - Dozvola za Radio Nišava 103,1

[Image: IW52bhB.png]
Izvor: Registar medijskih usluga - Dozvola za Tv Nišava
Reply
#17
I ovako sve stanice iz grada Kraljeva zbog finansijske situacije su spali da jedva kraj s krajem izlazu na kraj da plate svoje troskove prema drzavi sve sto treba, a reklama (klijenata) sve manje i manje u zadnje vreme.. A Radio 96 gleda od grada Kraljeva da uzme hleb pored zivih lokalnih emitera iz grada Kraljeva. 
[Image: Q5g31og.png]

Radio 96 ima dozvolu za lokalno emitovanje za teritoriju grada Cacka i okoline na frekveniji 97,8 MHz. Svoj program emituje sa lokacije Ljubicko brdo u mono tehnici bez rds-a!
http://www.rem.rs/sr-lat/registar-pruzal...usluga/796
Reply
#18
Поменути радио 96 у задње време се боље чује у Г.Милановцу него раније када се једва чуо.
 TV VOX 32DIS470B
 
Antena. Loga 2

DVB T2 Predajnici: Ovčar, Rudnik i Kopaonik        
Reply
#19
Radio Točak 103,5 iz Valjeva od 22.01.2017. promenjen naziv u dozvoli i sada se zove Radio Va Dva 103,5, inače u podacima u dozvoli promenjeni su sledeći podaci: dodata je adresa za dostavu pošte, drugi kontakt telefon: 063/393-903, elektronska pošta office@info24.rs, web adresa: www.info24.rs, promenjen je Zakonski zastupnik gde umesto Ljiljane Jovanović dana 04.12.2017.  postavljen Branko Gavrilović, za glavnog i odgovornog urednika postavljena je Maja Mutavdžić, ali i svi osnivači sada su navedeni: 1.Maja Mutavdžić 2.Zorica Jelača 3.Zlatan Majdak. Biće da se ovo Zoran Majdak debelo osilio da bez znanja osnivača odradi drugu krađu udruženja na koje se vodi radio i sve to sa saučesnicima ekipicom okupljenom oko Majdaka. Da podsetim da je Majdak sa svojom ekipom 14.11.2017. ukrao Udruženje roma Novi Sad na koje se vodi dozvola za Novi Sad za Radio Romano King, za više informacija u prethodnim mojim objava takođe u ovoj temi.
[Image: 95HXYPm.png]

Dokaz da je od dana 04.12.2017. promenjen Zakonski zastupnik udruženja Romski centar za demokratiju na koju se vodi dozvola za frekvenciju 103,5 za Valjevo može se videti ispod:
[Image: SU3jqXn.png]
----------------------------
Danas sam primetio da je promenjen logo radija i tv Nišave u registru medija na sajtu Regulatornog tela za elektronske medije.
[Image: NWxzjig.png]
Izvor: Sajt REM - Dozvola za Radio Nišavu http://rem.rs/sr/registar-pruzalaca-medi...usluga/778
[Image: PnvhxFG.png]
Izvor: Sajt REM - Dozvola za Tv Nišavu http://rem.rs/sr/registar-pruzalaca-medi...usluga/642


edit E. Maiden: zbog dužine poruke stavljen spojler
Reply
#20
Evo dokaza na sajtu Info 24 na stranici Marketing - http://info24.rs/marketing/ da Majdak planira da izvesni Radio NS+ pusti na frekvenciji 105,2 MHz koja se vodi na naziv Radio Romano King a nosilac dozvole je Udruženje roma Novi Sad koje je Majdakova ekipa na čelu sa Markom Aćimovićem protivzakonito otela dana 14.11.2017. bez saglasnosti izvonih i jedinih članova udruženja: 1. Nada Iskrin, 2. Dragana ***** devojačko Pupovac i 3. Emina Sulejmanov.
Inače na sajtu Info 24 može se videti pored navedenog radija NS+ i Radio Valjevo 2, Radio Nišava i Radio 96 - Čačak
[Image: 7zKhQSe.png]
Izvor: Sajt Info 24 www.info24.rs/marketing

Inače tokom promene podataka izvesni Branko Gavrilović koji je 04.12.2017. postao Zakonski zastupnik Udruženja Romski centar za demokratiju na koje se vodi Dozvola za frekvenciju 103,5 MHz u Valjevu na lažnoj sednici udruženja roma Novi Sad u zapisniku kao i izmenjenom Statutu potpisan je kao Predsednik skupštine udruženja - dokaz vidite ispod, a navedeni Branko Gavrilović vodi kao direktor i urednik radija 96 iz Čačka što se može videti na drugoj i trećoj slici ispod.
[Image: V7dtmO4.png]

[Image: eFAUnOE.png]

[Image: xoo68uC.png]

edit E. Maiden: stavljen spojler zbog dužine poruke
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)